40,2607$% 0.13
46,7252€% 0.08
4.320,96%0,56
7.017,00%0,27
27.981,00%0,27
Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, İzmir’e gerçekleştirdiği ziyaretlerle iki şehir arasındaki kardeşlik bağlarını daha da güçlendirdi.
Başkan Köse, ilk olarak İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay’ı makamında ziyaret ederek, sıcak karşılama ve ilgi için teşekkür etti. İki başkan, şehirler arasındaki iş birliği ve ortak projeler konusunda görüş alışverişinde bulundu.
İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin afet işleri, itfaiye ve diğer birimlerini de ziyaret eden Başkan Köse, bu birimlerin çalışmaları hakkında bilgi aldı.
Özellikle afet yönetimi konusunda iki şehir arasındaki deneyim paylaşımı ve iş birliğinin önemini vurguladı.
Konak ve Bornova Belediye Başkanlarını da ziyaret eden Köse, ilçelerin başarılı projeleri hakkında bilgi aldı ve kendi belediyesinin projeleri hakkında da bilgi verdi.
Güven Kıraç’tan Denizli Festivaline Tam Not
1
KARAKÖPRÜ’DE KADIN EMEĞİ EKONOMİYE DÖNÜŞÜYOR: KARAMEK İLE SOSYAL DÖNÜŞÜM!
2
BİRECİK’TE HİZMETİN EMEKÇİLERİYLE İFTAR BEREKETİ: BAŞKAN BEGİT’TEN PERSONELE TEŞEKKÜR!
3
İBB Şehir Hatları’nın 2024 Yaz Tarifesi Başlıyor
4
SİVEREK TSO’DAN 300 AİLEYE CAN SUYU: DAYANIŞMA SOFRALARI BU YIL DA KURULDU!
5
Gölbaşı Belediyesi’nden Karla Mücadele