40,2607$% 0.13
46,7252€% 0.08
4.320,96%0,56
7.017,00%0,27
27.981,00%0,27
İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, Avrupa’nın zirvesine üst üste ikinci kez çıkan Büyükşehir’in Kadın Sutopu Takımı ve sezonu yenilgisiz kapatarak Bölgesel Basketbol Ligi’ne yükselen Erkek Basketbol Takımı’nın sporcularıyla zafer kutlamasında bir araya geldi.
Şampiyonlar, kazandıkları kupaları Başkan Tugay’a teslim ederek bu özel anı taçlandırdılar.
Alınan başarıların geleceğe atılmış bir tohum olduğunu vurgulayan Başkan Cemil Tugay, “Bu tohum büyüyecek ve çok daha fazla başarılı sporcu görmemizi sağlayacak” dedi.
İzmir’in spor alanındaki yükselişine dikkat çeken Tugay, sporcuların azmi ve başarısının kendileri için büyük bir gurur kaynağı olduğunu belirtti.
Challenger Kupası’nda namağlup şampiyon olan İzmir Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü Kadın Sutopu Takımı’nın kupaya giden yoldaki başarısını anlatan bir film gösterimi yapıldı.
Film, takımın zorlu mücadelelerini ve elde ettiği büyük başarıyı gözler önüne serdi.
Sezonu yenilgisiz kapatarak Bölgesel Basketbol Ligi’ne yükselen İzmir Büyükşehir Belediyesi Erkek Basketbol Takımı da kutlamada yerini aldı. Takımın gösterdiği üstün performans ve elde ettiği başarı, salondaki coşkuyu artırdı.
İzmir’in göğsünü kabartan bu özel buluşmada, sporcuların yanı sıra kulüp yöneticileri de yer aldı. Başkan Tugay, sporcuları ve yöneticileri tebrik ederek, başarılarının devamını diledi.
İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin spora verdiği destekle birlikte, İzmir’de sporun her alanında büyük başarılar elde ediliyor. Bu kutlama, İzmir’in spor kenti olma yolunda attığı önemli adımlardan biri olarak kayıtlara geçti.
Karaköprü’de Satranç Turnuvası Heyecanı Yaşandı
1
KARAKÖPRÜ’DE KADIN EMEĞİ EKONOMİYE DÖNÜŞÜYOR: KARAMEK İLE SOSYAL DÖNÜŞÜM!
2
BİRECİK’TE HİZMETİN EMEKÇİLERİYLE İFTAR BEREKETİ: BAŞKAN BEGİT’TEN PERSONELE TEŞEKKÜR!
3
İBB Şehir Hatları’nın 2024 Yaz Tarifesi Başlıyor
4
SİVEREK TSO’DAN 300 AİLEYE CAN SUYU: DAYANIŞMA SOFRALARI BU YIL DA KURULDU!
5
Gölbaşı Belediyesi’nden Karla Mücadele