40,2607$% 0.13
46,7252€% 0.08
4.320,96%0,56
7.017,00%0,27
27.981,00%0,27
Kadıköy Belediyesi, elektrikli araç şarj istasyonu sayısını artırarak, hem elektrikli araç kullanımını teşvik ediyor hem de karbon salınımını azaltmayı hedefliyor.

Kadıköy Belediyesi, çevre dostu bir gelecek için önemli bir adım daha attı. İlçedeki elektrikli araç şarj istasyonu sayısını artırarak, hem vatandaşların elektrikli araç kullanımını teşvik ediyor hem de karbon salınımını azaltmayı hedefliyor.
Belediyenin açıklamasına göre, artan şarj istasyonu sayısıyla birlikte elektrikli araç sahipleri, artık araçlarını daha rahat ve kolay bir şekilde şarj edebilecekler. Bu sayede hem elektrikli araç kullanımına geçiş hızlanacak hem de hava kirliliği azaltılacak.
Kadıköy Belediyesi’nin bu yatırımı, ilçenin sürdürülebilirlik hedefleri doğrultusunda atılmış önemli bir adım olarak değerlendiriliyor. Elektrikli araçların yaygınlaşmasıyla birlikte, trafikte daha az gürültü ve hava kirliliği olacak, böylece yaşam kalitesi artacaktır.
Karamürsel Belediyesi’nden Evlilik Fuarı
1
KARAKÖPRÜ’DE KADIN EMEĞİ EKONOMİYE DÖNÜŞÜYOR: KARAMEK İLE SOSYAL DÖNÜŞÜM!
2
BİRECİK’TE HİZMETİN EMEKÇİLERİYLE İFTAR BEREKETİ: BAŞKAN BEGİT’TEN PERSONELE TEŞEKKÜR!
3
İBB Şehir Hatları’nın 2024 Yaz Tarifesi Başlıyor
4
SİVEREK TSO’DAN 300 AİLEYE CAN SUYU: DAYANIŞMA SOFRALARI BU YIL DA KURULDU!
5
Gölbaşı Belediyesi’nden Karla Mücadele