40,2607$% 0.13
46,7252€% 0.08
4.320,96%0,56
7.017,00%0,27
27.981,00%0,27
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Gazi Üniversitesi İnşaat Topluluğu’nun düzenlediği Civil Ankara 2025 Etkinliği’ne katılarak, geleceğin inşaat mühendisleriyle bir araya geldi.
Etkinlikte Türkiye’nin mega projeleri ile ulaştırma ve haberleşme alanındaki yatırımlarını detaylı bir şekilde anlatan Bakan, kendi deneyimlerini de öğrencilerle paylaştı.
Gazi Üniversitesi Mühendislik Fakültesi’nde gerçekleşen etkinliğe, çok sayıda öğrenci, akademisyen ve sektör temsilcisi katıldı.
İnşaat mühendisliği alanında eğitim gören öğrencilerin yoğun ilgi gösterdiği etkinlikte, Bakanın sunumu büyük beğeni topladı.
Kendisi de bir inşaat mühendisi olan Bakan, konuşmasına öğrencilerle bir araya gelmekten duyduğu mutluluğu ifade ederek başladı.
Öğrencilere kariyer tavsiyelerinde bulunan Bakan, sektördeki deneyimlerini ve karşılaştığı zorlukları anlatarak genç mühendis adaylarına yol gösterdi.
Bakan, sunumunda Türkiye’nin mega projelerine geniş yer ayırdı. Özellikle ulaştırma alanında hayata geçirilen projeler, katılımcıların büyük ilgisini çekti.
Yapımı tamamlanan ve devam eden projeler hakkında detaylı bilgiler veren Bakan, Türkiye’nin ulaşım altyapısının geldiği noktayı gözler önüne serdi.
Sadece ulaştırma değil, haberleşme alanındaki yatırımlara da değinen Bakan, Türkiye’nin bu alanda kaydettiği ilerlemeyi vurguladı.
Özellikle fiber optik altyapı çalışmalarına dikkat çeken Bakan, geleceğin teknolojileri için yapılan yatırımların önemine işaret etti.
Pençe-Kilit Operasyonu’nda Askerimiz Şehit Oldu
1
CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN: “TERÖRÜN İZLERİ SİLİNDİ, DAĞLARIMIZDA ARTIK HUZUR VE GÜVEN VAR”
2
SSGEOS’tan Türkiye’de Deprem Uyarısı
3
İSTANBUL’DA “DETERJANLI KAHVE” DOSYASI REKOR TAZMİNATLA KAPANDI: 1,5 MİLYON TL’LİK UZLAŞMA!
4
SİVEREK OSB’DE KRİTİK EŞİK: DEV YATIRIMLAR İÇİN MASAYA OTURULDU!
5
MALİ’DE EĞİTİM DEVRİMİ: MÜFREDATTAN FRANSIZ TARİHİ ÇIKARILDI, “AFRİKA MERKEZLİ” DÖNEM BAŞLADI