40,2607$% 0.13
46,7252€% 0.08
4.320,96%0,56
7.017,00%0,27
27.981,00%0,27
Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Türk Mühendis ve Mimar Odaları Birliği (TMMOB) Şehir Plancıları Odası Aydın İl Temsilcisi Melis Gülcüoğlu Yörük ve beraberindeki heyet tarafından ziyaret edildi.
Ziyarette, şehir plancıları ile İzmir Şube yönetim kurulu üyeleri de yer aldı. Heyet, Başkan Çerçioğlu’nu Aydın’a yaptığı hizmetlerden dolayı tebrik ederek, başarılı çalışmalarına olan desteklerini iletti.
Ziyaret sırasında, Aydın’ın şehir planlaması, kentsel dönüşüm, ulaşım gibi konularda önemli görüş alışverişinde bulunuldu.
Şehir plancıları, Aydın’ın geleceği için önemli projelerde yer almak istediklerini belirterek, belediye ile iş birliği yapmaya hazır olduklarını ifade ettiler.
Başkan Çerçioğlu ise, şehir plancılarının uzman görüşlerinin kendileri için çok değerli olduğunu belirterek, bu iş birliğinin Aydın’ın gelişimi için önemli bir adım olacağını söyledi.
Aydın Büyükşehir Belediyesi’ne yapılan bu ziyaret, şehrin geleceği için önemli bir adım olarak değerlendiriliyor.
Şehir plancılarının belediye ile olan iş birliği, Aydın’ın daha güzel bir şehir haline gelmesine katkı sağlayacak.
Ardahan Belediyesi’nden Vatandaşlara Müjde
1
KARAKÖPRÜ’DE KADIN EMEĞİ EKONOMİYE DÖNÜŞÜYOR: KARAMEK İLE SOSYAL DÖNÜŞÜM!
2
BİRECİK’TE HİZMETİN EMEKÇİLERİYLE İFTAR BEREKETİ: BAŞKAN BEGİT’TEN PERSONELE TEŞEKKÜR!
3
İBB Şehir Hatları’nın 2024 Yaz Tarifesi Başlıyor
4
SİVEREK TSO’DAN 300 AİLEYE CAN SUYU: DAYANIŞMA SOFRALARI BU YIL DA KURULDU!
5
Gölbaşı Belediyesi’nden Karla Mücadele