40,2607$% 0.13
46,7252€% 0.08
4.320,96%0,56
7.017,00%0,27
27.981,00%0,27
Akçakale Belediye Başkanı Abdülhakim Ayhan, Regaip Kandilini kutlayarak tüm hemşehrilerine hayırlı olmasını diledi.

Akçakale Belediye Başkanı Abdülhakim Ayhan, Regaip Kandili dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Bakan Ayhan, mübarek 3 ayların başlangıcını kutlayarak tüm hemşehrilerine hayırlı olmasını diledi.
Başkan Ayhan yaptığı açıklamada, “Gönüllerimizdeki umut ve birliğin tazelendiği, üç ayların müjdecisi olan bu mübarek gecenin, ülkemize ve milletimize huzur, bereket ve mutluluk getirmesini diliyorum. Regaip Kandilimiz mübarek olsun” diyerek bu özel gecenin önemine vurgu yaptı.
Şanlıurfa’da Hafız Adaylarına Bisiklet
1
KARAKÖPRÜ’DE KADIN EMEĞİ EKONOMİYE DÖNÜŞÜYOR: KARAMEK İLE SOSYAL DÖNÜŞÜM!
2
BİRECİK’TE HİZMETİN EMEKÇİLERİYLE İFTAR BEREKETİ: BAŞKAN BEGİT’TEN PERSONELE TEŞEKKÜR!
3
İBB Şehir Hatları’nın 2024 Yaz Tarifesi Başlıyor
4
SİVEREK TSO’DAN 300 AİLEYE CAN SUYU: DAYANIŞMA SOFRALARI BU YIL DA KURULDU!
5
Gölbaşı Belediyesi’nden Karla Mücadele