40,2607$% 0.13
46,7252€% 0.08
4.320,96%0,56
7.017,00%0,27
27.981,00%0,27
Şanlıurfa Şehit Yakınları ve Gaziler Derneğinin 3. Olağan Genel kurulu seçimi yapıldı. Seçimde mevcut Başkan Bekir Kılcı, güven tazeledi…

Şanlıurfa Şehit Yakınları ve Gaziler Derneğinin 3. Olağan Genel kurulu seçimleri yapıldı. Seçim, Şanlıurfa merkez Haliliye ilçesine bağlı Şair Nabi Mahallesi Buluntu Hoca Parkındaki dernek binasında yapıldı.
Mevcut Başkan Bekir Kılcı, tek aday olarak kurula katıldı. Kurulda alınan karara göre mevcut Başkan Bekir Kılcı, güven tazeleyerek yeniden başkan seçildi. Başkan Kılcı, başlayan yeni dönemle birlikte, eski dönemde uyguladığı şeffaf yönetimi uygulamaya devam edeceğini belirtti…
Güven tazeleyen Başkan Kılcı, yapılan kurul sonrası yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi;
“Şanlıurfa Şehit Yakınları ve Gaziler Derneğimizin 3. Olağan Genel kurulu seçimini geçmiş dönemlerde olduğu gibi şeffaf ve önceden üyelerimize mesaj atarak seçimini yaptık. Tekrardan güven oyu alarak beni başkan seçen kıymetli üyelerime ve destek için gelen başkanlarıma teşekkür ederim…”

Mansur Yavaş Genç Avukatlarla Buluştu
1
KARAKÖPRÜ’DE KADIN EMEĞİ EKONOMİYE DÖNÜŞÜYOR: KARAMEK İLE SOSYAL DÖNÜŞÜM!
2
BİRECİK’TE HİZMETİN EMEKÇİLERİYLE İFTAR BEREKETİ: BAŞKAN BEGİT’TEN PERSONELE TEŞEKKÜR!
3
İBB Şehir Hatları’nın 2024 Yaz Tarifesi Başlıyor
4
SİVEREK TSO’DAN 300 AİLEYE CAN SUYU: DAYANIŞMA SOFRALARI BU YIL DA KURULDU!
5
Gölbaşı Belediyesi’nden Karla Mücadele