40,2607$% 0.13
46,7252€% 0.08
4.320,96%0,56
7.017,00%0,27
27.981,00%0,27
Gölbaşı Belediye Başkanı İskender Yıldırım, yaptığı açıklamada ilçenin geleceği için altyapı çalışmalarının aralıksız sürdüğünü belirtti.

Gölbaşı Belediye Başkanı İskender Yıldırım, yaptığı açıklamada ilçenin geleceği için altyapı çalışmalarının aralıksız sürdüğünü belirtti. Başkan Yıldırım, daha modern, dayanıklı ve kesintisiz hizmet sunan bir altyapı için ekiplerin özveriyle çalıştığını vurguladı.
Bu açıklama, Gölbaşı’nda yaşayan vatandaşlar için önemli bir gelişme olarak değerlendiriliyor. İlçenin altyapısının güçlendirilmesi, hem yaşam kalitesini artıracak hem de gelecek nesillere daha yaşanabilir bir çevre bırakacak.
Hatay’da Depremzede Çocuklara Umut Işığı
1
KARAKÖPRÜ’DE KADIN EMEĞİ EKONOMİYE DÖNÜŞÜYOR: KARAMEK İLE SOSYAL DÖNÜŞÜM!
2
BİRECİK’TE HİZMETİN EMEKÇİLERİYLE İFTAR BEREKETİ: BAŞKAN BEGİT’TEN PERSONELE TEŞEKKÜR!
3
İBB Şehir Hatları’nın 2024 Yaz Tarifesi Başlıyor
4
SİVEREK TSO’DAN 300 AİLEYE CAN SUYU: DAYANIŞMA SOFRALARI BU YIL DA KURULDU!
5
Gölbaşı Belediyesi’nden Karla Mücadele