40,2607$% 0.13
46,7252€% 0.08
4.320,96%0,56
7.017,00%0,27
27.981,00%0,27
Hatay Büyükşehir Belediyesi, deprem felaketi sonrası zorlu süreçte vatandaşlara daha iyi hizmet verebilmek adına önemli bir adım attı.
Atıl durumda olan kombine araçlarına yapım bakım işlemleri tamamlanarak yeniden hizmete alındı.
Belediyenin yaptığı açıklamada, araç filosuna kazandırılan yeni araçlarla birlikte sahadaki hizmet kapasitesinin önemli ölçüde arttığı belirtildi.
Bu sayede, vatandaşlardan gelen taleplere daha hızlı ve etkin bir şekilde cevap verilebilecek.
Deprem sonrası yaşanan eksikliklerin giderilmesi ve şehrin yeniden ayağa kaldırılması sürecinde bu tür çalışmaların büyük önem taşıdığı vurgulandı.
Vatandaşların günlük hayatlarını kolaylaştıracak hizmetlerin aksamadan devam etmesi için belediye ekiplerinin özverili çalışmaları takdire şayan.
Giresun’da Yılbaşı Öncesi Gıda Denetimleri Sıklaştırıldı
1
KARAKÖPRÜ’DE KADIN EMEĞİ EKONOMİYE DÖNÜŞÜYOR: KARAMEK İLE SOSYAL DÖNÜŞÜM!
2
BİRECİK’TE HİZMETİN EMEKÇİLERİYLE İFTAR BEREKETİ: BAŞKAN BEGİT’TEN PERSONELE TEŞEKKÜR!
3
İBB Şehir Hatları’nın 2024 Yaz Tarifesi Başlıyor
4
SİVEREK TSO’DAN 300 AİLEYE CAN SUYU: DAYANIŞMA SOFRALARI BU YIL DA KURULDU!
5
Gölbaşı Belediyesi’nden Karla Mücadele