40,2607$% 0.13
46,7252€% 0.08
4.320,96%0,56
7.017,00%0,27
27.981,00%0,27
Hatay Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü (HATSU), deprem sonrası şehirdeki hayatın normale dönmesi için aralıksız çalışıyor.
Son açıklanan verilere göre, HATSU, 2024 yılının ilk yarısında il genelinde toplam 166 bin 903 metre yeni altyapı inşa etti.
Bu devasa yatırımla hem içme suyu hem de atık su sistemleri güçlendirilerek, halkın daha sağlıklı bir yaşam sürdürmesi hedefleniyor.
HATSU ekipleri, Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Öntürk’ün talimatıyla Feyezan Kanalı’nda da önemli çalışmalar gerçekleştirdi.
Kanal içindeki atık su deşarjı sorunu çözülerek, sivrisinek ve haşere oluşumunun önüne geçildi. Böylece hem çevre kirliliği azaltıldı hem de halkın sağlığı korunmuş oldu.
Giresun Belediye Başkanı’ndan Yeni Yıl Mesajı
1
KARAKÖPRÜ’DE KADIN EMEĞİ EKONOMİYE DÖNÜŞÜYOR: KARAMEK İLE SOSYAL DÖNÜŞÜM!
2
BİRECİK’TE HİZMETİN EMEKÇİLERİYLE İFTAR BEREKETİ: BAŞKAN BEGİT’TEN PERSONELE TEŞEKKÜR!
3
İBB Şehir Hatları’nın 2024 Yaz Tarifesi Başlıyor
4
SİVEREK TSO’DAN 300 AİLEYE CAN SUYU: DAYANIŞMA SOFRALARI BU YIL DA KURULDU!
5
Gölbaşı Belediyesi’nden Karla Mücadele