40,2607$% 0.13
46,7252€% 0.08
4.320,96%0,56
7.017,00%0,27
27.981,00%0,27
Mersin Büyükşehir Belediyesi, vatandaşlara daha iyi hizmet sunabilmek ve sürdürülebilir bir şehir inşa etmek amacıyla enerji verimliliği çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor.
Daha önce Türk Standartları Enstitüsü (TSE) tarafından verilen TS EN ISO 50001 Enerji Yönetim Sistemi Belgesinin devamlılığı için önemli bir adım atıldı.
Büyükşehir Belediyesi’nin Yeni Hizmet Binası Encümen Salonu’nda düzenlenen törenle, TSE yetkilileri tarafından 3 gün sürecek olan ISO 50001 Enerji Yönetim Sistemleri Gözetim Tetkiki başladı.
Törene, Genel Sekreter Olcay Tok ve diğer üst düzey yöneticilerin yanı sıra TSE Baş Tetkikçisi Mehmet Derviş Zorlu da katıldı.
Mersin Büyükşehir Belediyesi’nin bu çalışması, diğer belediyelere de örnek oluyor.
Enerji verimliliği konusunda atılan bu adımlar, hem şehrin enerji maliyetlerini düşürüyor hem de çevreye duyarlı bir şehir olma yolunda önemli bir adım olarak değerlendiriliyor.
Manisa’da Engeller Aşıldı: Goalball Maçı Coşkuyla İzlendi
1
KARAKÖPRÜ’DE KADIN EMEĞİ EKONOMİYE DÖNÜŞÜYOR: KARAMEK İLE SOSYAL DÖNÜŞÜM!
2
BİRECİK’TE HİZMETİN EMEKÇİLERİYLE İFTAR BEREKETİ: BAŞKAN BEGİT’TEN PERSONELE TEŞEKKÜR!
3
İBB Şehir Hatları’nın 2024 Yaz Tarifesi Başlıyor
4
SİVEREK TSO’DAN 300 AİLEYE CAN SUYU: DAYANIŞMA SOFRALARI BU YIL DA KURULDU!
5
Gölbaşı Belediyesi’nden Karla Mücadele