40,2607$% 0.13
46,7252€% 0.08
4.320,96%0,56
7.017,00%0,27
27.981,00%0,27
Uşak Belediye Başkanı Özkan Yalım ve yönetim ekibi, yeni yılın ilk günlerinde şehirde gece gündüz çalışan emekçileri ziyaret ederek onların yeni yıllarını kutladı.
Başkan Yalım ve ekibi, vatandaşların huzuru ve güvenliği için fedakarca çalışan kamu çalışanları ve özel sektör çalışanlarına teşekkür etti.
Ziyarette bulunan ekip, öncelikle Uşak Devlet Hastanesi’ni ziyaret ederek sağlık çalışanlarıyla bir araya geldi.
Ardından, şehrin güvenliği için gece gündüz çalışan Emniyet Müdürlüğü, 112 Acil Merkezi ve İtfaiye Müdürlüğü ekiplerini ziyaret etti. Ulaşımın kesintisiz devam etmesi için çalışan Ulaşım Müdürlüğü ve Dörtyol Trafik Noktası görevlileri de ziyaret edildi.
Şehrin temizliği için çalışan Zabıta Müdürlüğü ve Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri de unutulmadı. Özel sektörden Öztan Hastanesi ve Total Benzin İstasyonu çalışanları da ziyaret edilerek teşekkür edildi.
Belediye Başkanı Özkan Yalım ve ekibinin ziyaretleri, belediyenin sosyal medya hesaplarından canlı olarak yayınlandı. Vatandaşlar, bu sayede ziyaretleri takip etme fırsatı buldu.
Tekirdağ Valisi Soytürk, İtfaiye Ekiplerini Ziyaret Etti
1
KARAKÖPRÜ’DE KADIN EMEĞİ EKONOMİYE DÖNÜŞÜYOR: KARAMEK İLE SOSYAL DÖNÜŞÜM!
2
BİRECİK’TE HİZMETİN EMEKÇİLERİYLE İFTAR BEREKETİ: BAŞKAN BEGİT’TEN PERSONELE TEŞEKKÜR!
3
İBB Şehir Hatları’nın 2024 Yaz Tarifesi Başlıyor
4
SİVEREK TSO’DAN 300 AİLEYE CAN SUYU: DAYANIŞMA SOFRALARI BU YIL DA KURULDU!
5
Gölbaşı Belediyesi’nden Karla Mücadele