40,2607$% 0.13
46,7252€% 0.08
4.320,96%0,56
7.017,00%0,27
27.981,00%0,27
Gölbaşı Belediye Başkanı İskender Yıldırım, Adıyaman’ın 70. yılı dolayısıyla yayımladığı mesajda Adıyaman’ın geleceğinin aydınlık olmasını diledi.

Gölbaşı Belediye Başkanı İskender Yıldırım, Adıyaman’ın 70. yılını kutlayarak yaptığı açıklamada,
“Adıyamanımızın il oluşunun 70. yılını büyük bir gurur ve mutlulukla kutluyoruz. Tarihi ve kültürel zenginlikleriyle ülkemizin güzide şehirlerinden biri olan Adıyaman, bu 70 yıllık süreçte büyük bir gelişim ve değişim kaydetmiştir. Hep birlikte el ele vererek, şehrimizi daha güzel yarınlara taşıma kararlılığındayız” dedi. Yıldırım, geçmişte emeği geçen herkese teşekkür ederek, Adıyaman’ın geleceğinin aydınlık olmasını diledi.
Kahta’da Kalemden Kelama Söyleşisi
1
KARAKÖPRÜ’DE KADIN EMEĞİ EKONOMİYE DÖNÜŞÜYOR: KARAMEK İLE SOSYAL DÖNÜŞÜM!
2
BİRECİK’TE HİZMETİN EMEKÇİLERİYLE İFTAR BEREKETİ: BAŞKAN BEGİT’TEN PERSONELE TEŞEKKÜR!
3
İBB Şehir Hatları’nın 2024 Yaz Tarifesi Başlıyor
4
SİVEREK TSO’DAN 300 AİLEYE CAN SUYU: DAYANIŞMA SOFRALARI BU YIL DA KURULDU!
5
Gölbaşı Belediyesi’nden Karla Mücadele